rolling

2011/06/28

Noe av det jeg setter aller mest pris på når det kommer til å ha fylt atten år, er billappen. Det er helt utrolig hvor mye frihet et lite plastikkort kan føre med seg. Jeg sitter fortsatt og smiler hver gang jeg kjører fordi jeg synes det er så gøy, og så utrolig deilig og bare kunne sette seg bak rattet og kjøre. Akkurat hvor du vil. Noe av det beste jeg vet er å suse bortover en landevei, selvfølgelig under fartsgrensa, og høre på en fin cd hvor jeg kan synge med på alle sangene.

Men det er et par ting som ødelegger idyllen. Og det er 1: syklister i veifeltet, og 2: folk som ikke har oppdaget den fine, lille spaken på venstre side av rattet, BLINKLYSET.

Hva er det syklister ikke forstår med ordet sykkelsti, SYKKELsti. Det ligger jo litt i ordet da. Jeg kan forstå det når det ikke er noe eget felt for syklister og gående, men ellers burde det da være fint mulig å holde seg på riktig side av grøfta. Tror ikke jeg skal skrive mer om ting som irriterer meg i trafikken jeg. Er virkelig utrolig hvor mye temperamentet stiger når du plutselig ikke sitter i passasjersetet lenger. Er det rart det blir krig.

Én kommentar to “rolling”

  1. camilla Says:

    fine bilder :)


Legg igjen en kommentar

