good times

2011/06/19

Etter en litt tung uke, har det vært godt med noen dager som bare har vært.. bra. Jeg har vært på bilturer til steder jeg aldri har vært før, og kjent den fine følelsen du får når du opplever noe nytt. Jeg har sett sola gå ned med pizza og god drikke i magen, og sovet til langt på dagen. Jeg har tatt mange, mange bilder med det nye kameraet mitt, som allerede har rukket å bli noe av det kjæreste jeg eier. Og nå er klokka 03.03, og jeg tror det er på tide å komme meg i seng.

Har forresten endret litt på designet. Headeren er bare midlertidig, men jeg trengte noe nytt. Orket ikke å klikke meg inn å se den gamle enda en gang, var så utrolig lei. Så håper kreativiteten slår til i morgen så jeg får laget noe bedre.

4 kommentar to “good times”

  1. Mette Says:

    Høres ut som noen herlige dager! Og så utrolig fine bilder du har tatt. Lyset i det første er nydelig. :)


  2. ja endelig ferie godt å ha fri ;) fin blogg liker det nye du har gjort med den !!


  3. utrolig fine bilder, og redigeringen din er nydelig!

  4. Linn Kleppa Says:

    Hørres ut som noen fine dager. :)


Legg igjen en kommentar

