det er ikke sant at lykke ikke kan kjøpes for penger

2011/06/16

Jeg er så glad nå at jeg greier nesten ikke å sitte stille. I går var det nattåpent i byen, og da jeg tilfeldigvis tittet innom fotobutikken var det tusen kroner i avslag på kameraet jeg lenge hadde tenkt på å kjøpe. Det tok jeg som et tegn! Og nå er jeg den svært lykkelige eier av et Nikon D7000. Jeg har ikke rukket å teste det så veldig godt ennå, men det lover godt. Det er noe helt annet enn D40 som jeg hadde før. Jeg gleder meg til å bruke dagen til å bli bedre kjent med det, for det er en del nytt som jeg må sette meg inn. Iiiik, jeg er så glad!

5 kommentar to “det er ikke sant at lykke ikke kan kjøpes for penger”

  1. Ida Fiskaa Says:

    heeerlig! jeg bruker imovie eller adobe premiere pro til film redigering :)


  2. Veldig artig når man finner det billig :D

  3. Sunniva Says:

    Gratulerer!


  4. Kan ikke du lage et innlegg om fotoustyret ditt a? :) Jeg har bladd i hele arkivet ditt, men kan ikke finne noe. Spennende å se hva andre har :-)

  5. Nina Richardsen Says:

    Så heldig du er! Skal kjøpe Nikon D7000 for konfepengene og gleder meg såå masse! Nå har jeg Nikon D40x, som jeg har hatt i snart 2 år. Du tar kjempefine bilder!


Legg igjen en kommentar

