nye bøker

2011/06/15

Egentlig er jeg utrolig glad i å lese. Men når det er skole får jeg alltid så dårlig samvittighet om jeg leser en bok «bare for underholdning». Jeg tenker at da burde jeg heller sittet med nesa dypt ned i kjemiboka. Men nå, nå er det endelig sommerferie, og med god samvittighet bestilte jeg seks bøker fra Amazon. Egentlig skulle jeg bare ha boka som heter Life of Pi, men så er jo bøkene så latterlig billig, og når du kan bestille bøker til litt over 200 kr og få fri frakt, da gjør man jo det. En annen ting er hvor raskt det går, det tok fire dager å få bøkene fra Storbritannia til en liten by i Norge, men bestiller du innenlands kan det jo ta flere uker..

Også er det jo så gøy å få pakker, spesielt på døra!

 

3 kommentar to “nye bøker”

  1. Mette Says:

    Wow, bare fire dager? Jeg har ventet på pakken min fra Capris i over to uker nå! :( Håper den kommer snart. Det er så kjekt med nye bøker! Av de du har bestilt har jeg lest The Lovely Bones og Delirium, og de er så utrolig fine! :D

  2. Marlene Says:

    Nye bøke er så fint <3 Venter på to pakker selv. En som blir sendt hjem til finnmark, så jeg har noe å lese på i sommerferien, og en som jeg bestilte hjem hit til bergen for 17 dager siden. Capis hadde vist mye problemer med å få sendt ut pakker da det var helligdager osv. Men de sendte en mail og beklager og ga meg gavekort på 50 kr, så sendte de alle bøkene dagen etter. De er tilgitt :D haha.

    The lovely bones og delirium er kjempefine! :)

  3. Lady Netta Says:

    Jeg elsker å kjøpe bøker :D Men jeg har bokkjøpestopp fordi jeg kjøper så altfor mye bøker, også har jeg så mange igjen å lese som jeg har kjøpt, så da får jeg vente et år eller noe :)


Legg igjen en kommentar

