12.06.11

2011/06/12

– jeg har tatt årets første bad, som rakk helt opp til knærne! (Det var en smule kaldt.)

– jeg har funnet ut at jeg har tatt 55 968 bilder med kameraet mitt. Hjelpe meg, det er mange bilder!

– jeg har bestemt meg for at nå, nå skal jeg virkelig kjøpe meg nytt kamera. Det har jeg hatt lyst til i over et år, og jeg skal ikke tenke på alt det andre, mer fornuftige, de pengene burde gått til. Så da er problemet bare valg av kamera: Nikon D300s eller Nikon D7000?

– jeg har hatt sangen «welcome home, son» av Radical Face på repeat i over to timer i dag. Ikke lei enda.

– jeg har hatt sommerferie i over 1 og 1/2 uke, og det er litt deilig å tenke på at den egentlige sommerferien ikke har begynt enda engang.

Én kommentar to “12.06.11”

  1. Anthine Says:

    //Tusen takk!

    Eg har ikkje noko erfaring med d7000 men eg har ei venninne som har d300s og ho skryter veldig av det.
    Fine bilete. :)


Legg igjen en kommentar

