FLICKR FAVORITTER

2010/08/29

Jeg har bestemt meg for at hver søndag skal jeg legge ut fem av favorittene mine fra Flickr den uken. Kanskje ikke alltid bilder som er helt perfekte teknisk og egentlig ikke har et av de mest uvanlige og interresante motivene, men bilder som har det. Bilder som får deg til å stoppe opp, og det er noe du virkelig liker over det. Sånne bilder.

Klikk på bildene for å komme til fotografens photostream.

4 kommentar to “FLICKR FAVORITTER”

  1. Marte Says:

    åh, jeg elsker flickr:)

  2. Lady Netta Says:

    Så fint innlegg, det var veldig kreativt! :) Likte alle bildene veldig godt, men spesifikt det med hu jenta på bussen.

  3. Milla Says:

    eg elske flickr. finne alltid så mye fint der.

  4. June Says:

    Liker sånne innlegg! Kjempefine bilder, liker spesielt det av bussen og jenta. :)


Legg igjen en kommentar

