25.08.10

2010/08/25

 

Ok.. det nye designet på bloggen gikk ikke helt som planlagt. Jeg liker hvordan den ser ut nå, med to kolonner og ganske enkelt, men så skulle jeg jo gjerne hatt en header da. Noe som tydeligvis ikke går ann med det temaet jeg har nå. Dermed vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, får prøve å finne ut litt om det er en måte å ordne det på. Hjelp?

Sånn ellers har hverdagen gått tilbake til det samme gamle. To kjemiprøver er allerede fastsatt og elevkalenderen har allerede rikelig med skriblerier på de fleste dagene fremover. Men selv om det er mye å gjøre, er det også godt å komme inn i rutiner igjen. Ikke bare når det gjelder skole, men også trening. Jeg synes egentlig det er gøy å trene, det er bare det å komme seg opp fra sofaen. Heldigvis er jeg egentlig ganske flink til å presse meg selv, om du ser bort ifra høyder. Der kommer sjelvende ben og svettedråper ganske så fort noe ufrivillig frem. Pariserhjulet i Liseberg er noe av det verste jeg har vært med på… Men joda, er godt å komme i rutine. Ha satt opp en treningsplan og faktisk greie å følge den.

Noe annet jeg er glad for om dagen er at høsten er her. Endelig. Fine farger. Ikke for kaldt, ikke for varmt. Fine fotomotiver. Perfekt ridevær. Kakao. Frisk luft. Skjerf. Ah.. jeg liker høsten.

Én kommentar to “25.08.10”

  1. Lady Netta Says:

    Åh, jeg elsker høsten :D Kakao! Men i dag er det for varmt til at jeg kan drikke kakao, trist nok.
    Men ja, i forhold til themet ditt, så må det vel finnes et annet med to kolonner som du kan ha header på? Men akkurat wordpress.com pleier å være mindre medgjørlig enn wordpress.org.


Legg igjen en kommentar

